آینده شهرک شهید کشوری اصفهان چگونه است؟

آینده شهرک شهید کشوری اصفهان چگونه است

شهرک شهید کشوری اصفهان یا مجتمع آبشار یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های شهرک سازی در این شهر است که توانسته بسیاری از افراد را صاحب خانه کند. اما سوال کسانی که به تازگی قصد خرید خانه در شهید کشوری اصفهان را دارند، این است که آینده این شهرک چگونه است؟ در این مقاله از املاک اصفهان می‌خواهیم به بررسی آینده شهرک شهید کشوری اصفهان بپردازیم.

بررسی تغییرات قیمت مسکن در شهید کشوری اصفهان

برای اینکه بتوانیم به خوبی آینده شهرک شهید کشوری اصفهان را بررسی کنیم، باید روند رشد قیمتی در این شهرک را موردبررسی قرار دهیم. بررسی آمار نشان می‌دهد که قیمت خانه، واحد آپارتمان و فضا‌های تجاری در شهید کشوری اصفهان از زمان شروع ساخت تا امروز افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده است. به عبارت بهتر توسعه شهرک و اضافه شدن امکانات رفاهی به آن، توانسته رشد خوبی را برای واحدهای این شهرک از نظر قیمتی به ارمغان آورد. همچنین افتتاح سرای ایرانی در شهید کشوری منجر به بهبود وضعیت اقتصادی ساکنان شده و قیمت خانه و زمین را در این شهرک به حد خوبی افزایش داده است.

بررسی پیشرفت‌های شهید کشوری اصفهان

بررسی پیشرفت‌ های شهید کشوری اصفهان

به جز بررسی قیمت‌ها در شهرک شهید کشوری اصفهان، باید بررسی کرد که آینده این شهرک برای زندگی هم مناسب است یا نه؟ به عبارت بهتر در این بخش می‌خواهیم بگوییم که چه پروژه‌های توسعه محوری در این شهرک اجرایی شده است؛ این پروژه‌ها عبارتند از:

  • فرهنگسرای چند منظوره شامل سالن ورزشی، کتابخانه، سالن مطالعه و مجموعه فرهنگی با هدف پر کردن اوقات فراغت ساکنین این شهرک و برگزاری مراسمات یا کلاس‌های گوناگون
  • برقراری خطوط اتوبوسرانی برای راحتی رفت و آمد ساکنین در شهرک و از شهرک به قسمت‌های مختلف شهر
  • احداث فروشگاه‌های زنجیره ای کوثر برای تسهیل فرایند خرید کالا‌های اساسی برای ساکنین
  • احداث تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری برای اتصال خروجی شهرک به بزرگراه شهید کشوری
  • احداث پل دفاع مقدس برای تکمیل پروژه بزرگراه شهید کشوری و راحتی مسیر دسترسی افراد به شهرهای دیگر
  • احداث چندین فضای سیز در شهرک برای بهبود کیفیت هوا در این شهرک و زیباسازی مسیرها
  • داشتن امکاناتی مانند مدرسه، مرکز بهداشت، ایستگاه آتش نشانی، اورژانس و ایستگاه پلیس

به جز این، شهرداری منطقه 6 برنامه‌هایی را برای اجرای انواع مراسم‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در شهرک شهید کشوری در نظر گرفته که نشان از خوب بودن شرایط آینده شهید کشوری دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی آینده شهرک شهید کشوری اصفهان پرداخته و گفتیم که با توجه به رشد قیمتی، این شهرک می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشد. همچنین کسانی که در نظر دارند در شهید کشوری اصفهان ساکن شوند، می‌توانند آینده خوبی را برای خود و فرزندانشان در مظر داشته باشند؛ زیرا امکانات رفاهی این شهرک روز به روز در حال گسترش است. شما می‌توانید برای رهن و اجاره ملک در شهید کشوری اصفهان با ما در املاک اصفهان تماس بگیرید.

سوالات متداول

امکانات رفاهی کافی برای رشد شهرک شهید کشوری در نظر گرفته شده است؟

بله. فاز‌های جدید در این شهرک در حال اجرا هستند و امکانات رفاهی آن به خوبی گسترش یافته اند که نشان از آینده خوب آن دارد.

آیا آینده شهرک شهید کشوری برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بله. با توجه به رشد قیمتی واحدهای این شهرک، می‌توان به عنوان گزینه ای خوب برای سرمایه گذاری آن را معرفی کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید