نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان

نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان

شهرک شهید کشوری اصفهان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در این شهر است که خانه دار شدن را برای افراد زیادی ممکن ساخته است. در این مقاله از املاک اصفهان می‌خواهیم به بررسی نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان بپردازیم و بگوییم که این شهرک شامل چه بخش‌هایی می‌شود.

قسمت‌های مختلف نقشه شهید کشوری اصفهان

اگر نگاهی به نقشه هوایی شهرک شهید کشوری بیندازید، متوجه می‌شوید که علاوه بر مجتمع‌های مسکونی و خیابان بندی‌های انجام شده، قسمت‌های مختلفی در این نقشه وجود دارد که عبارتند از:

  • مجتمع‌های آموزشی، تجاری و اداری
  • ساختمان‌های بهداشتی و درمانی
  • فضا‌های سبز عمومی‌
  • ساختمان‌های خدمات عمومی‌
  • ساختمان‌های خدمات گردشگری و پذیرایی
  • تاسیسات شهری

خیابان‌های شهرک شهید کشوری

به طور معمول در زمان بررسی نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان، بررسی نحوه خیابان بندی و دسترسی به مجتمع‌های مسکونی مختلف بسیار اهمیت خواهد داشت. در حال حاضر خیابان‌های شهید کشوری به سه نام گلستان، سروستان و بوستان شناخته می‌شوند که در قسمت‌های مختلف بر اساس شماره گذاری، مجزا شده اند.

در نتیجه برای آدرس دادن از طریق نقشه تنها کافی است که نام خیابان، شماره آن و نام مجتمع را به دیگر افراد بگویید تا بتوانند به سادگی ساختمان شما را پیدا کنند. ما در زمینه فروش ملک در شهید کشوری اصفهان فعالیت داریم؛ برای کسب اطلاعات در این زمینه با املاک اصفهان تماس بگیرید.

محدوده نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان

با استفاده از نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان می‌توانید به سادگی متوجه شوید که این مجتمع بزرگ آبشار بسیار به سپاهان شهر نزدیک است و می‌توانید از طریق آن به شهرک دسترسی پیدا کنید. اما اصلیترین مسیر دسترسی به شهید کشوری، از طریق اتوبان است که از قسمت‌های مختلف شهر و از طریق آزادراه‌های درون شهری می‌توان به آن رسید.

همچنین مسیر دسترسی به زاینده رود و پل‌های تاریخی اصفهان هم برای ساکنین این شهرک بسیار ساده خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نقشه شهرک شهید کشوری اصفهان پرداخته و قسمت‌های مهم آن را به شما معرفی کردیم. از آنجا که صفر تا صد این پروژه بر اساس اصول مهندسی روز ساخته شده، جدول کشی، خیابان بندی و نحوه قرارگیری ساختمان‌ها کاملا استاندارد هستند. در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از نقشه به راحتی مسیر خود را در آن پیدا کرده یا به دیگران آدرس دهید.

سوالات متداول

مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری بیشتر در کدام ضلع شهرک قرار دارند؟

با توجه به نقشه، مجتمع‌های مسکونی در این شهرک بیشتر در ضلع شرقی و شمالی شهرک واقع شده اند.

برای دسترسی به مناطق خدماتی باید به کدام قسمت شهرک مراجعه کرد؟

با توجه به موقعیت این ساختمان‌ها در نقشه، برای دسترسی به ساختمان‌های خدماتی بیشتر باید به ضلع جنوب غربی این شهرک مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید