جمعیت شهرک شهید کشوری اصفهان چقدر است؟

جمعیت شهرک شهید کشوری اصفهان چقدر است؟

شهید کشوری اصفهان یکی از شهرک‌های مسکونی جدید در این شهر است که هر روزه جمعیت زیادی را به خود جذب کرده و روز به روز در حال گسترش است. در این مقاله از املاک اصفهان می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که جمعیت شهرک شهید کشوری اصفهان چقدر است؟

جمعیت شهید کشوری اصفهان بر اساس آمار

بر اساس آماری که در سال 1400 ارائه شده است، حدود 20 هزار نقر در شهرک شهید کشوری اصفهان ساکن بوده اند؛ اما با توجه به اینکه فاز‌های 6 و 7 اجرا شده و بخشی از آن‌ها تکمیل شده است، این جمعیت در حال افزایش است. پیش بینی می‌شود که تا سال 1404 حدود 40 هزار نفر در شهرک شهید کشوری اصفهان ساکن شوند؛ به همین دلیل شهرداری منطقه 6 در حال آماده سازی امکانات رفاهی این شهرک برای پذیرایی از این تعداد افراد است.

آیا شهید کشوری امکانات لازم را دارد؟

آیا شهید کشوری امکانات لازم را دارد؟

با دانستن جمعیت شهرک شهید کشوری اصفهان این سوال پیش می‌آید که امکانات رفاهی لازم برای خدمت رسانی به این جمعیت در شهید کشوری فراهم شده است یا خیر؟ در حال حاضر بیشتر واحدهای مسکونی در این شهرک تکمیل شده یا در دست ساخت هستند؛ با این حال هنوز هم برخی از امکانات رفاهی مانند بیمارستان‌های مجهز، مراکز تفریحی، مرکز خریدهای بزرگ و مدرسه در این شهرک به اندازه کافی وجود ندارد.

اما شهرداری منطقه 6 در تلاش است تا با بهره گیری از پتانسیل موجود در این منطقه، بیمارستان 500 تختخوابی تامین اجتماعی را در شهید کشوری احداث کرده و سایر مشکلات رفاهی ساکنین را هم به مرور زمان برطرف کند.

سخن پایانی

جمعیت شهرک شهید کشور اصفهان روز به روز در حال افزایش است و با تکمیل شدن واحدهای مسکونی بیشتر می‌شود. با این حال این شهرک هنوز به طور کامل از ظرفیت خود برای ساکن کردن افراد استفاده نکرده و فرصت‌های خوبی را برای سرمایه گذاری در زمینه ملک به شما ارائه داده است. شما می‌توانید برای خرید ملک در شهید کشوری اصفهان یا اجاره خانه و مغازه در این شهرک با ما در املاک اصفهان تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا جمعیت شهید کشوری اصفهان رو به افزایش است؟

بله. با توجه به تکمیل شدن واحدهای مسکونی در این منطقه، جمعیت آن روز به روز در حال افزایش است و پیش بینی شده که تا حدود 40 هزار نفر افزایش پیدا کتد.

در حال حاضر چه امکاناتی برای جمعیت شهرک شهید کشوری در نظر گرفته شده است؟

با توجه به افزایش جمعیت شهرک شهید کشوری اصفهان، امکاناتی مانند پایگاه‌های اورژانس، مراکز خرید و مدارس در این شهرک افتتاح شده و سایر امکانات هم در حال بهره برداری هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید