شهید کشوری اصفهان چند فاز است؟

شهید کشوری اصفهان چند فاز است

شهرک شهید کشوری اصفهان یکی از پروژه‌های گسترده و بزرگ در شهر  اصفهان است که از سال 1370 تا کنون، ساخت و توسعه آن کلید خورده و یکی از بهترین شهرک‌های آپارتمانی در این شهر به شمار می‌رود. در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که شهید کشوری اصفهان چند فاز است؟

تعداد فاز‌های شهرک شهید کشوری  اصفهان

مجتمع بزرگ آبشار یا شهرک شهید کشوری اصفهان دارای 7 فاز است که تاکنون 5 فاز آن تکمیل و تحویل شده است؛ اما فاز ششم در دست تکمیل بوده و استارت فاز هفتم هم از تاریخ 18 اردیبهشت 1401 زده شده است. فاز ششم این مجموعه در حال حاضر دارای 15 برج مسکونی است و برج‌های دیگری هم در دست تکمیل هستند؛ همچنین فاز هفتم هم در حال حاضر دو برج مسکونی 28 طبقه دارد که در مجموع شامل 1568 واحد می‌شود.

شرایط واگذاری واحد‌های مسکونی در فاز هفتم شهید کشوری

برای خرید و فروش آپارتمان در شهید کشوری اصفهان نیاز است که با مشاورین املاکی صحبت کنید که در این منطقه فعالیت داشته و می‌توانند واحد‌ها را با قیمت مناسب‌تری به شما ارائه کنند. شرایط واگذاری واحد‌ها در شهید کشوری  اصفهان عبارتند از:

شرایط واگذاری واحد های مسکونی در فاز هفتم شهید کشوری

  • اولویت بندی بر اساس مبلغ واریزی
  • فراخوان‌های اعلام شده از طریق نامه یا پیامک
  • رساندن حداقل موجودی به مقدار اعلام شده در زمان انتخاب واحد
  • تسویه حساب تا زمان اعلام شده و بر اساس شرایط پرداخت

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که شهید کشوری  اصفهان چند فاز است و اطلاعاتی را درباره فاز‌های در دست احداث در این شهرک در اختیار شما قرار دادیم. در صورتی که قصد پیش خرید آپارتمان در شهید کشوری  اصفهان را دارید، می‌توانید با ما در املاک اصفهان تماس بگیرید.

نام بلوک‌های مسکونی فاز هفتم شهید کشوری چیست؟

این بلوک‌ها به نام‌های V1 و Q4 شناخته شده که به ترتیب 840 و 728 واحد مسکونی دارند و از بلندترین برج‌ها به شمار می‌روند.

آیا برنامه ای برای احداث فاز هشتم شهید کشوری اصفهان ریخته شده است؟

از آنجا که به تازگی استارت فاز هفتم و پیش فروش واحد‌های این فاز خورده است، هنوز برنامه ای برای فاز هشتم این پروژه وجود ندارد.

4/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید