شهید کشوری اصفهان کجاست؟ منطقه چند است؟

شهید کشوری اصفهان کجاست؟ منطقه چند است؟

بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار مسکن را دارند یا به دنبال پیش خرید آپارتمان‌های نوساز هستند، اسم شهرک شهید کشوری اصفهان را شنیده اند. اما خیلی از افراد نمی‌دانند که شهرک شهید کشوری اصفهان کجاست و در کدام منطقه قرار دارد؟ در این مقاله از املاک اصفهان می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

شهرک شهید کشوری اصفهان کجاست؟

شهرک شهید کشوری اصفهان یکی از شهرک‌های نوساز در محدوده جنوب شرقی اصفهان است که می‌توانید از طریق بزرگراه شهید کشوری به آن دسترسی پیدا کنید. این شهرک از سمت شرق به بلوار آوینی محدود شده و انتهای غربی آن به بزرگراه شهدای صفه می‌رسد. همچنین از سمت شمال و جنوب هم به بزرگراه شهید کشوری و جاده آبشار محدود شده است. در صورتی که تمایل به رهن و اجاره آپارتمان در شهید کشوری اصفهان دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شهید کشوری اصفهان در کدام منطقه قرار دارد؟

در پاسخ به این سوال که شهرک شهید کشوری اصفهان کجاست؟ باید بگوییم که این شهرک تحت نظر شهرداری منطقه 6 اصفهان قرار دارد که در خیابان سعادت آباد، نبش ملاصدرا واقع شده است. مساحت این منطقه از شهرداری اصفهان حدود 6600 هکتار است و مناطقی مانند سی و سه پل، پل بزرگمهر، پل اشکاوند و ریل راه آهن را در بر می‌گیرد.

سخن پایانی

در این مقاله توضیح دادیم که شهرک شهید کشوری اصفهان کجاست و زیرنظر شهرداری کدام منطقه قرار دارد. در حال حاضر این شهرک در حال تکمیل است و فاز‌های 6 و 7 آن در حال اجرا هستند؛ در نتیجه اگر به فکر پیش خرید آپارتمان در شهید کشوری اصفهان هستید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

مسیر دسترسی شهرک شهید کشوری اصفهان کجاست؟

بسته به اینکه از کدام منطقه قصد رفتن به این شهرک را داشته باشید، مسیر شما متفاوت خواهد بود؛ اما راحت‌ترین مسیر دسترسی از طریق بزرگراه شهید کشوری است.

شهید کشوری زیر نظر شهرداری کدام منطقه اصفهان است؟

این شهرک زیرنظر شهرداری منطقه 6 است و باید برای انجام انواع عملیات عمرانی، از این شهرداری مجوز‌های لازم را اخذ کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید